Tuesday, February 5

PURE MARINE COLLAGEN GRED AAA

hari ni  kecoh 1 opis dok bercerita tentang collagen apabila satu emel diterima oleh kawan opis. sebelum aku terima ni aku xheran pasal whatsapp yang diterima promosi collagen mentah ni. Rangkate ape...langsung x pndang..

nak di jadikan cerita..bile aku terima je emel tu..hati terus terpikir..kene cube ni..hehehe...apa salahnyer untuk menjaga kecantikan...siapa yang cantik..A.K.U juga kan.kekekek..perasan la plak aku ni..

selepas dok cite2 dengan member aku..aku ambil la sebungkus, beratnyer 100g dan dijual rm20.. cukup murah untuk aku bagi percubaan kali pertama.. semangat..x sabar nak balik n rendamkan..



ha ni rupenye kollagen yang aku beli tu.WARNA UNGU.. banyak kebaikan yang aku baca dari uncle google..ni adalah antara khasiatnya..jom kite tengok yer..


KHASIAT PURE MARINE COLLAGEN :

Terkenal untuk kecantikan kulit dan ubat diet 100% semula jadi.

Melancarkan kitaran darah.

Mencantikan kulit agar lebih putih dan tegang.

Melambatkan penuaan dan melangsingkan badan.

Iodine yang terdapat di dalamnya mampu memperbaiki fungsi kelenjar thyroid sekaligus mencegah masalah Goitre iaitu kelenjar thyroid membengkak.

Membantu menurunkan kolestrol dalam tubuh .

Membantu merawat gastrik.

Bertindak sebagai Antikulat dan Antibakteria.

Membantu menurunkan tekanan darah tinggi.

Memberi tenaga dan menguatkan sistem tubuh.

Membantu menstabilkan kandungan gula dalam darah.

Membantu merawat penyakit gout.

Memberi tenaga dan menguatkan sistem tubuh.

Menguatkan tulang dan sendi.

Meningkatkan sel rawan dan otot.

Merawat penyakit gaut.

Mencegah kanser.

Merawat Anemia.

Menyerap lebihan garam dalam tubuh (lumpuh).

Melicin dan menegangkan kulit serta payu dara (anti penuaan).

Memulihara sel-sel kulit mati (jerawat).

Menpercepatkan penyembuhan luka.

Menstabilkan kandungan gula dalam darah (kencing manis).

Membersihkan tubuh dari reaksi radikal bebas.

Memberi Kekenyangan (diet).

Melancarkan sistem metabolisme.
Memulihara usus kecil (sembelit).

aku pun whatsapp en suami..wah diepun suke dengar..al-maklumlah..kami memang suke bab kesihatan dan kecantikan ni...so ade kawan la aku..macam herbalife juga di cosume seperti aku.. lebih disiplin.. nANTI boleh la aku buat testimoni ok