Monday, July 15

Ramadhan : Day 4 & 5

Sungguh Cepat masa berlalu kan. dah masuk 5 hari dah. aku dan husband masih lagi mengamalkan shake ketika bersahur. ada juga bertanya kepada en suami nak bertukar selera ke waktu sahur. katanya lebih bagus amik shake sahaja. so aku ikutkan je.

Suke dapat berbuka dengan anak2 dan suami. tengok telatah anak-anak. pada waktu berbuka aku mengambil shake dahulu. serius memang rasa kenyang dan korang takkan melantak banyak - banyak seperti tahun2 dulu waktu berbuka. itu yang aku perasan dan suka.

Puasa ke 4 adalah hari pertama aku berbuka dengan suami dan berbuka di rumah kawannya dengan tak dijangka. so aku kene makan dahulu. tapi korang nak tahu tak..aku tak boleh makan banyak walaupun tak ambil shake ketika berbuka.hahahahha

Wife kawan husbang menegur aku kerana terlalu kurus. Pada aku tak la kurus mana. mungkin sebab shapping. hehehehe..

Hari ke 5 puasa aku mula shake semula.. berbuka dengan anak2..sungguh meriah..