Wednesday, December 19

KALAU BOLEH KU TUKARKAN

Ha..nak dijadikan cerita..cuti 3 hari ni aku byk menghabiskan masa dengan aiman sebb aiman demam dan batuk yang teruk..kesian anak mama..

kalau boleh dipindahkan penyakitnya..aku nak buat..biarla aku yang tanggung semuanya..aku xmampu tgk aiman begitu..malam2 pernafasannya terganggu..tdopun x lena..mengamuk dan merengek sahaja..

nasib aku sabar melayan karenahnya...kebetulan akupun cuti kerana anak kakk ku menjalani minor operation..sakit angin pasang..nak cuti waktu sekarang mmng agak susah..sebab tahu2 je la dah hujung tahun ni..

setiap 4 jam aku bg aiman ubt deman..tampal cool fever..x nampk kurangnya..air mata menaglir bile tgk telatak anak aku yang suke tersenyum asik menagis sahja..

aku nekad bawak aiman ke klinik lain...dah 2 hari makan ubt yang lain...so fa semakin sihat...syabas...aiman..tp lately ni selalu sgt menjerit...x boleh lmbt sikit..merajuk je..